Liczba produktów: 22
Sortowanie:
9.3/10 (32 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: 67
Sigma A 35 mm f/1.4 DG HSM to szerokokątny obiektyw o doskonałej jakości i bardzo dużej jasności 1:1.4. Wśród 13 soczewek, z których jest zbudowany zastosowano dwie soczewki asferyczne, cztery soczewki z niskodyspersyjnego szkła SLD i jedną ze szkła FLD. Obiektyw oznaczony został symbolem A, co wg. nowej nomenklatury marki Sigma oznacza Art.
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: brak możliwości stosowania
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny, który należy do prestiżowej linii Art i doskonale sprawdzi się w fotografii krajobrazowej, architektury, wnętrz czy nocnego nieba. Dzięki cichemu, szybkiemu i precyzyjnemu silnikowi krokowemu AF doskonale sprawdza się także w czasie filmowania. Oferuje zaawansowaną konstrukcję optyczną obejmującą 5 soczewek SLD, soczewkę FLD i 3 soczewki asferyczne. Uszczelniona konstrukcja zapewnia zwiększoną odporność podczas pracy w wymagającym środowisku.
9.2/10 (20 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: 72
  • Do matryc: APS-C
Obiektyw szerokokątny typu zoom przeznaczony do lustrzanek z matrycą APS-C. Charakteryzuje się najwyższą jasnością f/1.8 w swojej klasie oraz ogniskowymi w zakresie 18-35 mm. Wyposażony w ultradźwiękowy silnik HSM oraz cichy i bardzo celny autofocus.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica filtra [mm]: 72
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw o ogniskowej 15 mm i jasności f/2.8. Obiektyw prócz wysokiej klasy optyki posiada trwałą, metalową obudowę.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
20 689
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Leica M. Szerokokątna ogniskowa 35mm i światło f/1,4 czynią z niego typowo reporterskie narzędzie. Distagon to bezkompromisowy, klasyczny instrument w dalmierzowej fotografii. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować zdjęcia z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
9 793
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Leica M. Szerokokątna ogniskowa 35mm i światło f/1,4 czynią z niego typowo reporterskie narzędzie. Distagon to bezkompromisowy, klasyczny instrument w dalmierzowej fotografii. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować zdjęcia z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
9 936
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Canon EOS. Długa ogniskowa 100 mm i światło f/2,0 czynią z niego typowo portretowy instrument. Obiektyw będzie przydatny również w fotografii dzikiej przyrody, produktowej, czy w reportażu. Ogniskowa 100 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy w bardzo ciasnych portretach. Maksymalny otwór przesłony f/2,0 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
7 931
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Nikon. Długa ogniskowa 100 mm i światło f/2,0 czynią z niego typowo portretowy instrument. Obiektyw będzie przydatny również w fotografii dzikiej przyrody, produktowej, czy w reportażu. Ogniskowa 135 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy w bardzo ciasnych portretach. Maksymalny otwór przesłony f/2,0 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
8 966
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Canon EOS. Szerokokątna ogniskowa 35 mm czyni z niego typowo reporterskie narzędzie. Obiektyw w aparacie pełnoklatkowym będzie idealny do fotografii ulicznej lub reportażu. Maksymalny otwór przesłony f/2 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości, co w przypadku obiektywu Milvus 35 mm f/2 będzie szczególnie udane ze względu na przepiękny bokeh tego instrumentu.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
6 059
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Canon EOS. Standardowa ogniskowa 50 mm i światło f/1,4 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w niemal każdej dziedzinie fotografii. Ogniskowa 50 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy zbliżone do ludzkiego wzroku. Maksymalny otwór przesłony f/1,4 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości, co w przypadku obiektywu Milvus 50 mm f/1.4 będzie szczególnie udane ze względu na przepiękny bokeh tego instrumentu.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
6 543
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Nikon. Standardowa ogniskowa 50 mm i światło f/1,4 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w niemal każdej dziedzinie fotografii. Ogniskowa 50 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy zbliżone do ludzkiego wzroku. Maksymalny otwór przesłony f/1,4 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości, co w przypadku obiektywu Milvus 50 mm f/1.4 będzie szczególnie udane ze względu na przepiękny bokeh tego instrumentu.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
6 543
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Wysokiej klasy obiektyw portretowy przeznaczony dla lustrzanek Canon z mocowaniem EF. Charakteryzuje się wysoką jasnością f1.4, doskonałymi parametrami optycznymi i solidną budową. Konstrukcję optyczną obiektywu stanowi 6 elementów w 5 grupach.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
5 816
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Obiektyw typu rybie oko. Z aparatami z matrycą 35 mm pozwoli na uzyskanie kolistego obrazu o kącie 180 stopni. Minimalna odległość ostrzenia 13.5 cm pozwoli na zabawy z perspektywą.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Ultra-szerokokątny obiektyw najwyższej klasy z linii Art charakteryzującej się wybitnymi właściwościami optycznymi. Znajdzie zastosowanie podczas fotografii szerokich planów, na przykład krajobrazów bądź nocnego nieba. Na konstrukcję optyczną składa się w sumie aż 8 soczewek specjalnych, są to elementy o niskiej dyspersji, asferyczne i asferyczne o niskiej dyspersji. Tak zaawansowana konstrukcja pozwoliła osiągnąć ostry obraz w całym kadrze dla pełnego zakresu ogniskowych. Ponadto producentowi udało się również uzyskać obraz praktycznie wolny od zniekształceń geometrycznych (dystorsji). Obiektyw może być używany zarówno z aparatami wyposażonymi w matrycę formatu 35 mm jak i APS-C.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
6 985
Do koszyka
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Ultra szerokokątny obiektyw o jasności f/1.8 należący do prestiżowej linii Art, która zapewnia bezkompromisową jakość obrazowania. Cichy, precyzyjny i szybki silnik AF HSM umożliwia bezproblemowe zastosowanie tego obiektywu także podczas filmowania. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje soczewki asferyczne ze szkła SLD i elementy FLD. 9-listkowa, kołowa przysłona gwarantuje plastyczny, naturalnie wyglądający efekt bokeh.
Wyprzedany
5 699
7 389 zł
Wyprzedany Aktualnie niedostępny
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Ultra szerokokątny obiektyw o jasności f/1.8 należący do prestiżowej linii Art, która zapewnia bezkompromisową jakość obrazowania. Cichy, precyzyjny i szybki silnik AF HSM umożliwia bezproblemowe zastosowanie tego obiektywu także podczas filmowania. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje soczewki asferyczne ze szkła SLD i elementy FLD. 9-listkowa, kołowa przysłona gwarantuje plastyczny, naturalnie wyglądający efekt bokeh.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny, który należy do prestiżowej linii Art i doskonale sprawdzi się w fotografii krajobrazowej, architektury, wnętrz czy nocnego nieba. Dzięki cichemu, szybkiemu i precyzyjnemu silnikowi krokowemu AF doskonale sprawdza się także w czasie filmowania. Oferuje zaawansowaną konstrukcję optyczną obejmującą 5 soczewek SLD, soczewkę FLD i 3 soczewki asferyczne. Uszczelniona konstrukcja zapewnia zwiększoną odporność podczas pracy w wymagającym środowisku.
9.2/10 (14 opinii) Czytaj opinie
Obiektyw szerokokątny typu zoom przeznaczony do lustrzanek z matrycą APS-C. Charakteryzuje się najwyższą jasnością f/1.8 w swojej klasie oraz ogniskowymi w zakresie 18-35 mm. Wyposażony w ultradźwiękowy silnik HSM oraz cichy i bardzo celny autofocus.
9.1/10 (7 opinii) Czytaj opinie
Zaawansowany obiektyw należący do linii premium Art, który oferuje ogniskową 20 mm i jasność f/1.4. Precyzyjnie wykonana optyka obejmująca szkło FLD o niskiej dyspersji i 5 elementów ze szkła SLD gwarantuje obrazy wolne od zniekształceń oraz aberracji. 9-listkowa przysłona zapewnia plastyczny, naturalnie wyglądający efekt bokeh. Silnik HSM umożliwia zastosowanie tego obiektywu także w czasie filmowania.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Zaawansowany obiektyw należący do linii premium Art, który oferuje ogniskową 20 mm i jasność f/1.4. Precyzyjnie wykonana optyka obejmująca szkło FLD o niskiej dyspersji i 5 elementów ze szkła SLD gwarantuje obrazy wolne od zniekształceń oraz aberracji. 9-listkowa przysłona zapewnia plastyczny, naturalnie wyglądający efekt bokeh. Silnik HSM umożliwia zastosowanie tego obiektywu także w czasie filmowania.

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.